Žaidimas „Spėk kas aš?“
Linksmas žaidimas, kurį gali žaisti tiek vienas žaidėjas, tiek visa grupė. Žaidimas lavina fantaziją, pastabumą ir atmintį, turtina žodyną bei padeda geriau suvokti aplinką.
Krepšelis tuščias
No Blog Post Found
Žaidimo aprašymas: Žaidimo „Super fermeris“ istorija nepaprasta. 1943 metais Varšuvoje žaidimą sukūrė žymus lenkų matematikas, profesorius Karolis Borsukas. Matematikos principais pagrįstos žaidimo taisyklės ypač originalios. Žaidimas netruko išpopuliarėti – iš pradžių tarp šeimos draugų, o paskui kaskart vis platesniame pažįstamų ir nepažįstamų žmonių rate.
Žaidė ne tik vaikai, bet ir suaugusieji, taip bandydami įveikti liūdnus okupacijos meto vakarus. Tačiau originalūs žaidimo egzemplioriai sudegė kartu su miestu 1944 metų rugpjūčio mėnesį, Varšuvos sukilimo metu. Laimei, vienas egzempliorius, buvęs ne Varšuvoje, išliko. Praėjus daugeliui metų po karo žaidimas grįžo į Borsukų šeimą ir buvo atgaivintas, kad džiugintų ateinančias vaikų ir jų tėvų kartas.
„Super fermeris“ – tai ekonomikos žaidimas, mokantis skaičiuoti, numatyti ir planuoti ateities įvykius bei įvertinti riziką. Visi šie įgūdžiai dabar ypač vertingi!
Žaidimo taisyklės: Augini gyvulius ir nori tapti „Super fermeriu“. Tavo gyvulių daugėja, ir pelnas didėja. Gali iškeisti auginamus gyvulius į kitus, jei manysi, kad verta. Kad laimėtum, pirmas privalai surinkti bandą, kurioje būtų bent vienas arklys, karvė, kiaulė, avis ir triušis. Tačiau visi tavo planai gali žlugti, jei nebūsi atsargus! Netoliese tyko lapė ir vilkas. Jie gali pagrobti tavo gyvulius... Nepamiršk, jog nuo šių piktadarių gali apsidrausti, įsigydamas šunis! Sėkmės!
Rekomenduojamas žaidėjų amžius: nuo 7 metų
Linksmas žaidimas, kurį gali žaisti tiek vienas žaidėjas, tiek visa grupė. Žaidimas lavina fantaziją, pastabumą ir atmintį, turtina žodyną bei padeda geriau suvokti aplinką.
Nuotaikingas žaidimas lavina atmintį ir pastabumą bei skatina pažinti spalvas. Senų senovėje vaikus gąsdindavo babaužiais, bet iš tiesų, tai visai mieli padarėliai, kurių mėgstamiausias užsiėmimas – žaisti slėpynes. Jų vieta sunkiai nusakoma, tai palenda po kilimu, tai pasislepia už užuolaidų... 2-6 žaidėjai, amžius 3+, žaidimo laikas - 20 min
RINKINIO SUDĖTIS
-56 kiaušinių kortelės;
-48 viščiukų kortelės;
-36 vištų kortelės;
-4 gaidžių kortelės;
-4 žaidimo lentos su vištidės laktomis;
-2 žaidimo kauliukai.
Vaikiškas stalo žaidimas, lietuvių kalba, dėlionė "Atrask gyvūną"
Matmenys: 16x16x4cm
Magnetiniai šachmatai, lentos matmenys: 39x39cm.
Lenta ir figurėlės pagamintos iš plastiko.
Vaikiškas stalo žaidimas, lietuvių kalba "Kuris kurį?" 5906018015393
Stalo žaidimas "Kuris kurį?" (nuo 5 metų)
Šuniukai ir kačiukai žaidžia gaudynių painiuose sodo labirintuose. Sek akimis jų kelią gyvatvorių koridoriais ir pirmasis pamatyk, kuris kurį pagaus!
Kokius daiktus turi du draugai – kačiukas ir šuniukas? Ar šie daiktai jiems vienodai patinka? Sudėliok korteles po keturias taip, kad jose būtų kačiukas, šuniukas ir jiems įdomūs daiktai. Žaidimas lavina pastabumą, moko įdėmiau žvelgti į aplinką ir daiktus.
Nuotaikingas stalo žaidimas Step Puzzle JŪROS GYVENTOJAI
Vyresniems kaip 3 metų vaikams ir visai šeimai
Ištrauk kuo didesnį laimikį ir tapk geriausiu žveju.
Paprastos taisyklės trims žaidimo variantams, medinės dalys. Žvejodami magnetų pagalba mažieji lavins dėmesį, smulkiąją motoriką, koordinaciją, o taip pat smagiai leis laiką. Žaidimą patogu žaisti ne tik namuose, bet ir kelionėje.
Tai originalus žaidimas 5 – 10 metų vaikams žadinantis norą, pažinti gimtąjį kraštą.
Žaidimo lauke – Kuršių Nerijos nacionalinis parkas draustinis, skatina tėvelius ir vaikus įtvirtinti gamtosauginius įgūdžius, pratina grožėtis gimtine Lietuva.
Mediniai domino kauliukai (28vnt.) medinėje dėžutėje (14,5x5x2,5cm).
Stalo žaidimas, kurį mėgsta ir maži ir dideli. Žaidimo tikslas sudėlioti domino kaladėlių grandinėlę, juos sujungiant su vienodų paveiksliukų pažymėtomis puselėmis. Laimi tas, kuris pirmas panaudoja visas domino kaladėles.
Žaisdami žaidimą „Valdovų rūmų radiniai" vaikai nukeliauja į Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės laikus. Ten supažindinami jie su Valdovų rūmų radiniais. Knygelėje pateikiami radinių aprašymai bei faktai apie Lietuvos valdovų rūmus. Žaidimas lavina atmintį ir pastabumą.
Stalo žaidimas-viktorina „Laiko juosta“
Viktorina, kurios metu žaidėjai turi chronologine seka sudėti 150 Lietuvai reikšmingų įvykių. Žaidėjo tikslas: teisinga tvarka dėti korteles į laiko juostą.
Žaidėjų skaičius: 2-8
Turinys:
1. Žaidimo kortelės: 150 vnt.
2. Žaidimo taisyklės
Stalo žaidimas „Loto“ skirtas vaikams nuo 3 metų. Žaidimas padeda vaikui pažinti save ir jį supantį pasaulį, ugdyti erdvinį mąstymą ir lavinti smulkiąją motoriką.