Žaidimo tikslas – teisingai sudėti korteles pagal istorinius įvykius ir sukurti ilgiausią pasaulio įvykių seką. Ant salo padedama viena kortelė su matoma data, nuo jos prasidės žaidimas. Žaidėjai laiko savo korteles užverstas, t.y., data žemyn. Dabar kiekvienas žaidėjas turi atspėti, ar jo kortelės įvykis atsitiko anksčiau ar vėliau nei ant stalo atverstos kortelės įvykis. Jeigu žaidėjas mano, kad jo kortelėje pateiktas įvykis buvo anksčiau, nei data atverstoje kortelėje, tai jis savo kortelę deda iš kairės, o jeigu mano, kad vėliau, tai iš dešinės pusės. Dabar jis gali atversti kortelę, kad būtų matoma data. Jeigu žaidėjas kortelę pagal metų seką padėjo teisingai, tai kortelė lieka ir tampa grandinėlės dalimi. Tačiau jeigu suklydo, šitą kortelę turi atidėti į šalį ir šiuo ėjimu jo grandinėlė nepailgėja. Taigi, kuo daugiau teisingų kortelių, tuo ilgesnė grandinėlė.
Kortelės turi ir savo savybes, kurių dėka galima arba sau padėti, arba pakenkti priešininkui.
Žaidimas baigiamas, kai bet kuriam iš žaidėjų baigiasi visos kortelės. Laimi tas žaidėjas, kuris sudėjo ilgiausią įvykių sekos grandinėlę.
Sveikiname nugalėtoją.